luni, 23 iulie 2012

La pas prin oras



Romania, tara mea frumoasa


Campina


2012


Din Campinita...









...pe Bulevardul Carol I pana-n centru







    Poate, poate ma aleg cu-o mangaiere pe blanita.





      Curgatoarele muscate...





    Mestesuguri pe cale de disparitie...odata cu criza... 







    Ufff, tare-i cald. Si eu sunt inca atat de mic...





    Un colt ca din gradina copilariei noastre...



     Una dintre numeroasele curti ale orasului; 
cu multe flori, araci pentru rosii si castraveti, vita de vie. Ca la bunici.





     Un frumos dar facut prichindeilor...De toate varstele (!)






    Si animalutele ne-au intampinat cu "caldura" sufleteasca; 
mai mare chiar si decat cea a unui mijloc de ciresar. 
Caci, nu-i asa, ele sunt un dar de la Dumnezeu. Pentru oameni.






    Un adevarat palat; parca inca nu pe deplin recuperat si integrat.











   Un frumos si te traditie lacas de invatamant si formare spirituala a tinerilor. 
Te duce cu gandul la liceul Lazar din Capitala. 




    Multe balcoane cu muscate si panselute multicolore - 
unul dintre aspectele relevante ale orasului.




   In memoria eroilor neamului...












    Splendida cladire a Primariei - Casa cu grifoni 














   Nu am explorat dupa pofta inimii acest spatiu
 (acumulatorul aparatului foto dadea semne de oboseala); 
iata un alt motiv pentru a reveni pe aici.



   
    Mi-a placut mult localitatea; curata, cocheta, cu multa verdeata si flori. 
    Orasul mi-a creat acea stare de liniste sufleteasca de care avem nevoie cu totii. 
Si tot in suflet  mi-a adus mult frumos. Prin case, biserici, muzee, statui 
si mai ales prin oameni - sarea si piperul acestui pamant. 
    Voi reveni cu mare drag. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu