sâmbătă, 28 iulie 2012

Descoperind orasul -intr-o scurta trecere -



Romania, tara mea frumoasa


Braila


iulie 2012



      Nu am mai poposit prin oras din copilarie. 
Desigur, il mai cunosteam din reportajele tv, din carti postale sau vederi.
 Si mai ales din rememorari....


     Si mult m-am bucurat cand am avut ocazia, intr-o fierbinte zi de iulie, 
pret de doar cateva ore, nu mai mult de doua, sa pasesc printre amintiri.
































     Am regasit o atmosfera si un univers pe care nu mai credeam sa le redescopar. 
Sigur, e o munca uriasa de reconstructie, punere in valoare si de pretuire; 
a unei comori de a carei existenta  multi nu sunt inca constienti.




        Sunt optimist din fire; si mandru de ce descopar si redescopar la mine ACASA. 
In sensul lui larg, deplin si de iubit. Cred cu obstinatie ca lucrurile se vor indrepta 
si ca mergem intr-o directie buna.



     Va mai trece ceva vreme pana atunci; si ceva apa pe Dunare va mai curge. 
Dar in mod cert se va petrece.









     Prin voia Domnului. Si prin oameni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu