sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Pariu pe prietenie



Cenaclul Bocancul Literar


 Maria Nagy: Back to the 80's


Mojo Music Club, Bucuresti


4 noiembrie 2012





   Duminică, 04 noiembrie 2012, de la ora 18:00 , la Mojo Club, în Bucureşti, strada Gabroveni la numărul 14, o puteţi reîntâlni pe Maria Nagy.  Ultima ei apariţie pe scenă a avut loc în 1997, următoarea este pe 04 noiembrie 2012, la Pariu pe Prietenie.
   Ne vom întoarce împreună, pentru câteva ore, în anii 1980. Vor povesti cu Maria Nagy: Clara Mărgineanu, Sorin Teodoriu și Alex Turcu, iar muzica anilor ’80 va veni din partea Proiectului Tivodar, Jonathan David, Fox Studis, Cantos şi lista va rămâne deschisă.
   "O confesiune presupune răbdare, voinţă, curaj, dar mai ales pricepere în alegerea cuvintelor care să exprime exact ceea ce vreau să comunic. Până la urmă este o chestiune de şansă. La drept vorbind, ce cuvinte aş putea alege atunci când scriu despre marile tăceri din viaţa mea?  Sinceritatea absolută este exclusă. Şi nici nu-mi pot împărţi greşelile în greşeli frumoase şi greşeli jenante.  Tot ce am făcut îmi aparţine, sunt responsabilă pentru viaţa mea. Oricum, n-aş mai fi în stare să deosebesc între ce am ales eu şi ce a ales destinul pentru mine." (Maria Nagy)
   Ediţia de duminică va fi transmisă online, iar cei care vizionează Pariul din Diasporă sau din afara Bucureştiului sunt rugaţi să se înregistreze cu numele real şi localitatea de domiciliu la adresa:  http://www.livestream.com/bocanculliterartv  şi astfel vor putea adresa câte o întrebare Mariei Nagy.
   În cazul în care internetul nu vă permite să vizionați transmisia live în condiţii optime, vă sugerăm să accesați varianta audio - Radio 3P cu Claudia Minela la adresa:
radio3P    http://5.154.84.31:8883/listen.pls

Intrarea liberă în club şi online - nu se fac rezervări telefonice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu